یک صندلی مدیریت خوب باید ...

یک صندلی مدیریت خوب باید …

آخرین اخبار و مقالات

صندلی مدیریت برای انجام امور زمان‌بر طراحی و عرضه می‌شود. این صندلی‌ها تنوع رنگ و طراحی فوق‌العاده‌ای دارند و می‌توان گفت در میان دیگر صندلی‌های اداری از زیباترین صندلی‌هاست. صندلی مدیریت همانطور که از نامش پیداست مناسب استفاده‌ی مدیران است. حجم بالای مسئولیت و وظایف مدیران سبب می‌شود تا در حین کار پشت میز از صندلی ارگونومیک و استاندارد استفاده کنند تا علاوه بر افزایش تمرکز کاری، آرامش و راحتی نیز داشته باشند. در این نوشتار قصد داریم به تمامی نکاتی بپردازیم که کمک می‌کند یک صندلی مدیریت خوب و استاندارد خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

صندلی مناسب مدیران

در میان مبلمان ادرای، صندلی مدیریت ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. یکی از خصیصه‌های بارز صندلی مدیریت قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع آن است و در برخی نمونه‌ها هم شاهد میله‌ی نگهدارنده‌ی پا در کنار چرخ‌ها هستیم. نوع روکش این صندلی‌ها می‌تواند به در خواست و میل مشتری انتخاب شود. این دسته از صندلی‌ها در مبلمان ادرای دارای کلاس و پرستیژ خاصی هستند که وجود آن در اتاق مدیریت جلوه‌ی بی‌نظیری به فضا خواهد بخشید. و احتمالا اهمیت صندلی و میز مدیریت هم از همین رو است.

در در انتخاب صندلی مدیریت خوب می‌توان به موارد زیر توجه داشت:

  • پشتی قابل تنظیم
  • دسته‌ی صندلی
  • تنظیم‌کننده‌ی ارتفاع و شیب
  • برخورداری از پنج چرخ
  • چرخ‌های ۳۶۰ درجه

نگهدارنده‌ی قوس کمر در صندلی مدیریت


نگهدارنده و به نوعی محافظ قوس کمر در صندلی‌های ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار . ستون فقرات دارای منحنی درونی است. اگر برای مدت طولانی در حالت نشسته قرار بگیرید و صندلی فاقد نگهدارنده‌ی قوس کمر باشد، این احتمال بسیار بالاست که ساختار و شکل ستون فقرات در طول زمان تغییر کند و مشکلاتی چون دردهای مضمن در ناحیه کمر، دیسک کمر و قوز را به همراه داشته باشد.

صندلی مدیریت خوب صندلی است که دارای محافظ قابل تنظیم قوس کمر باشد. قابلیت تنظیم از این رو است که بتوان ارتفاع و عمق آن را تنظیم کرد.

اهمیت پشتی صندلی مدیریت

زمانی که به پشتی صندلی تکیه می‌دهید باید راحتی را احساس کنید. پشتی صندلی نیز باید دارای ارتفاع و زاویه‌ی قابل تنظیم باشد و از منحنی طبیعی ستون فقرات در حالت طبیعی‌اش پشتیبانی کند. آنچه سبب تمایز در کیفیت و ارگونومیک بودن صندلی‌های مدیریت می‌شود پوشش یک پارچه‌ی ستون فقرات هنگام تکیه به پشتی صندلی است.

یکی از مزایایی که هنگام خرید صندلی مدیریت در شاخه مبلمان اداری باید به آن توجه کنید تغییر زاویه‌ی پشتی صندلی به جلو و عقب است. این قابلیت، این امکان را به کابر می‌دهد تا زاویه‌ی درست را انتخاب کند. در کنار این مهم، باید قفل تنظیم هم روی جک تعبیه شده باشد تا تنظیمات اعمال شده در حالت خود ثابت بمانند.

نوع و جنس روکش صندلی مدیریت

روکش صندلی‌ها باید برای نشستن طولانی مدت مناسب باشند. به راحتی موجب گردش جریان هوا شود تا از تعرق جلوگیری کند. دو نوع روکش برای ساخت صندلی‌های مدیریت بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، پارچه با بافت‌ درشت که به نام توری نیز شناخته می‌شوند و چرم. چرم و توری دارای کیفیت و ماندگاری و کارایی فوق‌العاده مناسبی در مقایسه با دیگر انواع پارچه‌های موجود است.

دسته‌های صندلی مدیریت


در یک صندلی اداری خوب و کاربردی تنطیمات از نظر مشتری مهم‌ترین مورد است. قابلیت تنظیم دسته‌های صندلی نیز عامل مهمی است که خریداران هنگام خرید به آن دقت دارند. وجود دسته‌های قابل تنظیم سبب می‌شود تا دست‌ها در زاویه‌ی درست قرار بگیرند و فشار حامل بر شانه‌ها و گردن کاهش یابند.

زاویه‌ی چرخ‌ها در صندلی مدیریت


محور چرخش چرخ‌های صندلی بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشت. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه چرخ‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بدون جابجایی و یا برخواستن از روی صندلی به تمامی بخش‌های میز کار خود و چه بسا محیط پیرامون آن نیز تسلط داشته باشید.

مبلمان اداری سیناچوب، تولید کننده انواع صندلی و میزهای اداری توانسته است محصولاتی را ارائه کند که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد. سیناچوب با بهره‌گیری از نیروی متخصص و رعایت استانداردهای این صنعت، محصولاتی با کیفیت و ماندگاری بالا را در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌دهد. از همین رو رضایت مشتریان ما، پشتوانه و دلیل ماندگاری ماست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین محصولات و سفارش با ما تماس بگیرید.

تعداد دیگاه های زباله دان برای این پست : 0 کامنت
تعداد نظرات در انتظار تایید: 6

بدون دیدگاه برای پست " یک صندلی مدیریت خوب باید … "

شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید