میز مدیریت چه نوع میزی است

میز مدیریت چه نوع میزی است

آخرین اخبار و مقالات

از تجهیزات مهم اتاق مدیریت در هر مجموعه‌ای میز مدیریت است. میزی که مناسب جلسات، حجم کاری درون سازمانی و برون سازمانی باشد اما چه چیزی باعث می‌شود که این محصول پر کاربرد به میز مناسب مدیریت تبدیل شود. ویژگی‌های زیادی در ساخت میز سبب تمایز آن می‌شود همچون رنگ، طرح، اندازه و ابعاد. اما چه عواملی سبب می‌شود تا میزی مناسب مدیریت شود. در این نوشتار به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت و با ارائه بهترین و مفیدترین اطلاعات تلاش می‌کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های میز مدیریت

میزهای اداری در درجه اول دارای ظاهری شیک و فوق‌العاده زیبا هستند. میز کاری بزرگ و ترکیب رنگ و طرح نیز از دیگر خصایصی است که در نگاه اول توجه را جذب می‌کند.

در میان مبلمان اداری، این میز جلوه‌‌ی دیگری دارد. راحتی استفاده از میز و در عین حال کارایی برای مدیران بسیار حائز اهمیت است. میزهای مدیریتی از نظر اندازه و طرح نسبت به میزهای کارمندی متفاوت‌اند. بزرگی این میز سبب راحتی هرچه بیشتر آن می‌شود.

میزهای مدیریتی از جنس‌های مختلفی همچون چوب، شیشه، فلز، چرم، MDF ساخته می‌شوند. در میز مدیریتی صلابت و بزرگی را با طرح و رنگ به رخ می‌کشند. در اغلب این میزها، تیره رنگ غالب است.

به دلیل استفاده از متریال‌های با کیفیت در ساخت این میزها، بر خلاف بزرگی، از استحکام و دوام بی نظیری برخوردارند. این میزها براساس سلیقه، طرح و رنگ و امکانات مدنظر مشتری ساخته می‌شوند.

درباره طراحی میز مدیریت باید گفت که بیشتر این میزهای به شکل L همراه با فایل هستند. طول تقریبی و استاندارد این میزها ۱۷۰ سانتی‌متر در عرض ۵۰ و ارتفاع ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر است که می‌تواند بر اساس نظر مشتری تغییر کند.

عوامل موثر در انتخاب میز مدیریت

ابعاد، طرح و رنگ از عوامل موثر در انتخاب این میز هستند. اندازه میز بر اساس مساحت اتاق مدیریت در نظر گرفته می‌شود و طرح و رنگ نیز بر اساس مبلمان مجموعه خواهد بود. در فضاهایی شرکتی و اداری رنگ تیره، رنگ غالب است اما باز بسته به نظر متقاضی قابل تغییر است.

انواع میز مدیریت

متریال استفاده شده در ساخت میز، آن را به انواع مختلفی تقسیم می‌کند. همچون:

  • چوبی یا MDF
  • مدرن
  • کلاسیک
  • پایه استیل
  • شیشه‌ای
  • وکیوم
  • سلطنتی

در میان این میزها، وکیوم کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین میز است. هنگام خرید این نکته را به یاد داشته باشید که جنس وکیوم در برابر حرارت، ضربه و رطوبت مقاوم و قابل شستشو است.

به دلیل تنوع بالای محصولات مبلمان اداری، تولیدکنندگان بسیاری در این عرصه فعال هستند.
برای داشتن یک میز ایده‌آل بهتر است قبل از خرید درباره کیفیت و قیمت و متریال به کار رفته در ساخت محصول تحقیق کنید تا علاوه بر صرف هزینه‌ی مناسب، کیفیت، زیبایی و ماندگاری را به اتاق کار خود ببرید.

شرکت سینا چوب تولیدکننده‌ی انواع مبلمان اداری همچون میز کارمندی، کارشناسی، مدیریت، پارتیشن MDF در انواع و طرح‌های متنوع و همچنین ست‌های اداری و تمامی اقلام مورد نیاز محیط‌های کاری و اداری توانسته است با تکیه بر تجربه و تخصص بهترین‌ها روانه‌ی بازار داخلی کند.

کسب رضایت مشتری سرلوحه‌ی اصلی فعالیت‌های سیناچوب است و با تولید محصولات با کیفیت و رعایت استانداردهای مبلمان‌سازی توانسته است نامی معتبر از خود برجایی بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جدیدترین محصولات و یا جدیدترین کاتالوگ‌ها با ما تماس بگیرید.

میز مدیریت وکیوم

وکیوم نوعی از تکنولوژی است که در ان از فشرده سازی خاصی از چوب استفاده می کند و ظاهری زیبا و متراکم به محصول بخشیده و هوای موجود بین سطح روکش و چوب را کاملا تخلیه می نماید .

برخی از محصولات ما در این حوزه

کمی بیشتر درباره میز مدیریت وکیوم بدانیم

 با این تفاسیر سوالی پیش می آید که چرا باید میز مدیریت وکیوم را جایگزین میز مدیریت معمولی کنیم؟ این محصول به علت چسبانده شدن روکش بر روی بدنه ، دارای مقاومت بالاتری نسبت به میز معمولی است . این نوع از محصول به دلیل روکشی که بر روی آن چسبانده می شود ،در برابر خط وخش مقاومت بیشتری نسبت به میزهای معمولی دارد.

به دلیل اینکه این محصول، پر استفاده ترین وسایل هر شرکت محسوب می شود ، بیشتر در معرض ضربه و خوردگی قرار دارد که این امر باعث میشود که خیلی زود دچار آسیب دیدگی شود. با این تفاسیر مستحکم بودن و مقاومت میز مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین روکش های وکیوم در رنگ های مختلفی وجود دارد که این امر باعث میشود علاوه بر مقاومت ، میز مدیریت را در رنگ های دلخواه خود سفارش دهید که با این تکنولوژی به زیبایی این محصول افزوده میشود.

انواع میز مدیریت وکیوم

  • هایگلاس
  • لترون
  • پلی استر
  • ملامینه

که در تمامی این نوع میزها روکش ها به وسیله وکیوم بر روی چوب ها کشیده می شود.

تعداد دیگاه های زباله دان برای این پست : 0 کامنت
تعداد نظرات در انتظار تایید: 6

2 دیدگاه برای پست " میز مدیریت چه نوع میزی است "

  1. مهدی گفت:

    سلام
    خیلی این مقاله برای من مفید بود ،چقدر بهتر بود که در مورد میز وکیوم بیشتر توضیح میدادید

    1. mahdi گفت:

      سلام ممنون از لطف و حسن توجه شما
      حتما در کوتاه ترین زمان ممکن به فکر کامل تر کردن این مقاله هستیم

شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید