کدام میز کنفرانس را بخریم؟

کدام میز کنفرانس را بخریم؟

آخرین اخبار و مقالات

میز کنفرانس بخشی از مبلمان اداری است که برای برگزاری جلسات رسمی از آن استفاده می‌شود که دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی است . علاوه بر بخشیدن جلوه‌ای فوق‌العاده شیک به محل کار، چیدمان و اعتبار فضای کاری را نیز دستخوش تغییر خواهد کرد. سیناچوب ارائه‌کننده‌ی باکیفیت‌ترین میزهای کنفرانس با تنوع طرح و رنگ بالا می‌تواند میز‌ کنفرانس شما را براساس سلیقه و دکوراسیون و ابعاد محیط کارتان، طراحی و اجرا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در این نوشتار قصد داریم بهترین میزهای‌ کنفرانس را از منظر متریال و کارایی به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

میز کنفرانس چه میزی است؟

یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز در محیط‌های کاری، دفتری و شرکتی، میز کنفرانس است که در میان مبلمان اداری اهمیت بسیاری دارد. خرید میز کنفرانس می‌تواند براساس سلیقه و خواست مشتری طراحی و تولید شود. در نتیجه می‌توان گفت که تنوع طرح و ابعاد در این میزها‌ فوق‌العاده بالاست.

امروزه در بیشتر شرکت‌ها شاهد وجود این میز هستیم. آنچه سبب تمایز این میزها از یکدیگر می‌شوند ابعاد و طرح‌های آن‌هاست. وجود میز کنفرانس در فضای کاری، اعتبار کاری مجموعه را نیز افزایش خواهد داد به این دلیل که، در نگاه نخست متوجه خواهید شد که تعاملات مجموعه تا چه اندازه است و تصمیمات به صورت گروهی و مشاوره‌ای انجام می‌شود.

شرکت مبلمان ادرای سیناچوب، میزهای کنفرانس را از بهترین چوب‌ها و با بالاترین کیفیت و ماندگاری تولید و عرضه می‌کند. مدیران امروزه دنبال میزهای کنفرانسی هستند که علاوه بر راحتی استفاده و کارایی بالا از ماندگاری و دوام زیادی هم برخوردار باشند. اما میزهای کنفرانس باید چه ویژگی‌های داشته باشند تا نیاز مدیران را برطرف کنند و بتوان جلسه‌های طولانی را برگزار کرد.

ویژگی‌های ممتاز میز کنفرانس

امروزه از میزهای کنفرانس در فضاهای متفاوتی استفاده می‌شود همچون مدارس، کارگاه‌های گروهی، جلسات آموزشی و … . محصول منتخب در درجه‌ی نخست باید با دکوراسیون محیط هماهنگ باشد. ابعاد آن باید طوری در نظر گرفته شود که به راحتی بتوان در اتاق کنفرانس صندلی‌ها را حرکت داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد  و رنگ و مترایل میز‌های کنفرانس با همکاران ما در سیناچوب تماس بگیرید.

به طور معمول ارتفاع میزهای کنفرانس ۷۵ سانتی‌متر و طول آن ۲ متر در نظر گرفته می‌شود که با توجه به نیاز خریدار قابل تغییر است.

رنگی که برای این میز انتخاب می‌شود باید درکنار هماهنگی با دیگر اجزای اتاق با نورپردازی اتاق نیز هماهنگ باشد. برای نمونه، برای اتاق‌هایی که از نور طبیعی برخوردارند بهتر است رنگ تیره انتخاب شود. این مثال در رابطه با نور است و نباید از رنگ دیوارها، پارتیشن‌ها و کف چشم پوشی کرد. مثلا، اگر دیوارها به رنگ تیره هستند، رنگ چنین میزی باید روشن انتخاب شود.

برای اطلاع از بهترین پارتیش MDF، روی لینک کلیک کنید.

ابعاد میزهای کنفرانس

درباره ابعاد این میزها نیز باید اذعان کرد که هنگام برگزاری جلسات رسمی و ملاقات‌ها نباید پذیرایی را نادیده گرفت. ابعاد میز باید به اندازه‌ای باشد که افراد به راحتی دور میز حرکت کنند و صندلی‌ها نیز به سهولت جلو و عقب برده شوند. اگر هنگام طراحی میز از دو قسمت پلکانی استفاده شود امکان سهولت در پذیرایی فراهم خواهد شد.

هنگام میز مدیریت شیشه‌ای و یا میز کنفرانس شیشه‌ای هستیم. میز مدیریت شیشه‌ای کارایی‌های بسیاری دارد اما برای میزهای کنفرانس بهتر است از میزهای استفاده شود که در ساخت آن از شیشه استفاده نشده باشد.  

طراحی میزهای کنفرانس

در طراحی و ساخت این دست از مبلمان اداری از متریال‌های متنوعی همچون چوب، MDF و وکیوم و یا به شکل ترکیب چند متریال استفاده می‌کنند. در نوع MDF، باید همه‌ی استاندارهای طراحی، قطعات و اجزا رعایت شوند. از دیگر عوامل مهمی که در ساخت این میزها باید مورد توجه قرار بگیرد این است که در ساخت میزهای کنفرانس چوبی و یا ام دی اف، باید از چسب‌های باکیفیت با ماندگاری فوق‌العاده بالا برای اتصال اجزا و قطعات استفاده شود. در این صورت است که دوام و استحکام میز افزایش پیدا می‌کند.

این میزها باید با توجه به میزان افراد شرکت‌کننده در جلسه و تعداد برگزاری آن انتخاب شوند. برای مثال برای مجموعه‌هایی که تعداد برگزاری جلسات و افراد شرکت‌کننده در آن بالاست بهتر است از میزهای کنفرانس مدولار استفاده شود. در این نوع از میز، چندین میز در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند که اندازه‌ی هر میز واحد براساس تعداد افراد مشخص می‌شود.

از دیگر مزیت‌های استفاده از میز کنفرانس مدولار، تغییر کاربری میز است. برای مثال، زمانی که جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و یا تغییر دکوراسیون مدنظر باشد می‌توان میزها را از یکدیگر جدا و برای امور دیگری استفاده کرد.

شکل میز بسته به نوع برگزاری جلسه و تعداد افراد شرکت‌کننده است. برای نمونه اگر تعداد افراد شرکت‌کننده بیش از ۶۰ یا ۷۰ نفر باشند بهتر از میز کنفرانس گرد و یا بیضی استفاده شود. در این شکل از میز تمامی افراد به یکدیگر اشراف دارند. و برای نمونه‌ای دیگر، اگر نحوه‌ی برگزاری جلسه طوری است که یک نفر باید متکلم باشد و دیگران صرفا گوش کنند بهتر است میزهای مستطیلی و یا مربعی برای این کار انتخاب شود.

نکات پیش از خرید میز کنفرانس

قبل از خرید میز کنفرانس باید به این مهم اندیشید که نحوه‌ی برگزاری جلسات به چه شکلی است و تعداد افرادی که می‌بایست در جلسه شرکت کنند چند نفر هستند. اگر اتاق کنفرانس صرفا برای برگزاری جلسه در نظر گرفته شده باشد بهتر است از یک میز چوبی بلند یا میز تریبون استفاده شود. و یا اگر بخواهید در کنار برگزاری کنفرانس در اتاق کنفرانس استفاده‌های دیگری نیز از اتاق داشته باشید بهتر است به فکر خرید میز مدولار باشید.

قبل از خرید میز کنفرانس و یا سفارش میز کنفرانس بهتر است طول و عرض و ارتفاع اتاق و درها را نیز اندازه گرفته شوند.

از اقلام و تجهیزاتی که می‌خواهید در اتاق کنفرانس داشته باشید لیستی تهیه کنید همچون میکروفن، جک‌های تلفن و سوکت‌های ارتباطی و … و با توجه به لیست خود و محل قرار گیری اتصال تجهیزات، ابعاد و نحوه‌ی قرارگیری میز در اتاق خرید خود را نهایی کنید. و یا میزی سفارش دهید که دارای محفظه‌های قرارگیری سیم و کابل و پورت باشد.

قرارگیری بهتر میز کنفرانس در اتاق

برای قرارگیری بهتر میز کنفرانس در اتاق و رفت و آمد بهتر و راحت‌تر افراد در اتاق بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • در صورت وجود نمایشگر، ۱۴۰ سانتی‌متر فاصله باید میان لبه بالایی میز و نمایشگر باشد.
  • فاصله‌ی صندلی تا دیوار پشتی باید حداقل ۶۰ سانتی‌متر باشد.
  • از لبه‌ی میز تا دیوارهای اطراف باید ۱۲۰ سانتی‌‌متر فاصله باشد.
  • بین صندلی‌های دور میز هم باید حدود ۷۰ سانتی‌متر فاصله باشد.

کلام آخر

برای هر کسب و کاری بسته به نوع فضا و محیط کاری، میز کنفرانس می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقلام مبلمان اداری در نظر گرفته شود. میز کنفرانس برای برگزاری جلسه مورد استفاده قرار می‌گیرد حال چه این جلسه با مشتریان باشد و یا با کارمندان تفاوتی ندارد. پیش از خرید میز کنفرانس باید تمامی نیازها و الزامات خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شرکت سیناچوب در این مسیر درکنار شماست تا با ارائه بهترین و کاربردی‌ترین مشاوره، بهترین میز کنفرانس را برای کسب‌وکارتان عرضه کند. برای اطلاع از جدیدترین محصولات و کاتالوگ و قیمت میز کنفرانس و سفارش میز کنفرانس با ما تماس بگیرید.

تعداد دیگاه های زباله دان برای این پست : 0 کامنت
تعداد نظرات در انتظار تایید: 6

1 دیدگاه برای پست " کدام میز کنفرانس را بخریم؟ "

شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید